First post

Rozmowy na temat nowej wersji gry, opartej na zupełnie darmowym kodzie
Post Reply
poirot
Developer
Developer
Posts: 394
Joined: March 24th, 2003, 8:52 pm
Location: Australia
Contact:

First post

Post by poirot »

Just to start with the first post.
FreePrince Development is going fine. The kernel is 80% done. The game works fine under Linux, FreeBSD and Windows and we are working in the Mac OS port.

You can ask any question you have about the development here.

//tłumaczenie by wirus2//
Startujemy z tematem

Freeprince jest już prawie ukończony. Jądro jest gotowe w 80%. Gra będzie działać na systemach: Linux, FreeBSD i Windows. Pracujemy również nad wersją pod system Mac OS.

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące prac, pisz tu.
User avatar
tV2
Sheikh
Sheikh
Posts: 25
Joined: January 22nd, 2005, 3:26 pm
Location: Ostrow Wielkopolski
Contact:

Post by tV2 »

Proszę również innych adminów (użytkowników) o tłumaczenie postów w obydwie strony w tym temacie, nie każdy zna angielski, a Poirot nie zna polskiego :P
Autor_Serwisu
Vizier
Vizier
Posts: 102
Joined: January 22nd, 2005, 9:23 pm
Location: Poland
Contact:

Post by Autor_Serwisu »

Proponuje takie tlumaczenie jakie przy poscie poirota (czyli //tlumaczenie by NICK// i dalej w innym kolorze). Moze byc? Bo generowanie postow z odpowiedziami nie ma sensu chyba...


ok, twój pomysł został przyjęty :P (dop.wirus2)
poirot
Developer
Developer
Posts: 394
Joined: March 24th, 2003, 8:52 pm
Location: Australia
Contact:

Post by poirot »

programmer wrote:czy pisana wersja dla Maca bÄ?dzie kompatybilna ze starymi procesorami 68000 czy tylko dla PowerPC / systemu OSX?
PPC port is very difficult due to the big endian architecture. The game is 100% portable to big endians, but the resource library capable to read DAT files taken from PR isn't. So the resources (images and sounds) can't be read yet. When this problem is solved (I'm planning to solve it after the first beta release) all big endian architectures that has SDL support will be able to be played. I've compiled Freeprince without any problem under a darwin kernel, so the problem is there.

//tlumaczenie by Autor_Serwisu//
Przeniesienie na PPC jest trudne ze wzgledu na inna architekture. Sama gra jest co prawda w 100% kompatybilna z PPC, ale biblioteka czytajaca pliki DAT nie. Dlatego tez zasoby (grafika i dzwieki) nie moga byc na razie odczytywane. Kiedy ten problem zostanie rozwiazany (planuje zrobic to po pierwszej wersji beta) gre bedzie mozna odpalic na wszystkich systemach z obsluga SDL (Simple DirectMedia Layer - biblioteka graficzna uzywana przez Freeprince). Kompilowalem Freeprinca bez problemow na jadrze darwin (Mac OS), wiec problem lezy wlasnie w niekompatyblinosci biblioteki czytajacej DATy.
Post Reply